Trešās puses tirgi

Publicēts

Trešās puses tirgi tādās vietnēs Amazon un Volmart ir paredzēti,lai sniegtu patērētājiem vairāk iespēju, taču pēc nelielas izrakšanasmēs atklājām, ka daudzos gadījumos pabalstus aizēno tas, kasizskatās savvaļas rietumvalstu tiešsaistes versija attiecībā uzproduktu cenām.

Internets nav e-degustācijas vietne, un tam ir labs iemesls. Kā liecina jaunākie dati par pētījumiem, astoņi no 10amerikāņiem šodien ir tiešsaistes pircēji. Tas nozīmē, ka elektroniskātirdzniecība ir konkurētspējīgāka nekā jebkad agrāk. No maksas parcenu noteikšanas modeļiem, kas tiek piemērotas uz apakšvietnēm,piemēram, Amazon Prime, mazumtirgotāji saņem reklāmas par tovietnēm.

Walmart uzsāka papildu nozīmi trešo pušu tirgū pagājušajā gadā.Kāpēc? Uzņēmuma pārstāvis BaO Ngujena informēja par kopējomazumtirdzniecības uzņēmumu, kas veic ieguldījumus tās trešāspuses tirgū, ir daļa no stratēģijas, lai paplašinātu uzņēmumakrājumu atlasi.

mūsu sortiments Walmart.com ir pieaudzis no mazāk nekā 2miljoniem mazāk nekā 2 miljoniem pirms četriem gadiem līdz 9miljoniem tagad, apvienojot pirmās puses un trešo personu lietas, unmēs tiecamies būt desmitiem miljonu apmērā nākamajos gados,viņš teica.

Likmes ir augstas, Valmart pašlaik ir otra visvairāk apmeklētā e-komercijas vietne asv. S., tieši aiz Amazones. Taču tiešsaistes pircējivar vēlēties veikt piesardzības pasākumus.

Stāsts par pārāk daudzām cenām

Ideālā gadījumā trešās puses tirgus dalībnieki varētu piedāvātpreces, kas parasti nav pieejamas tiešsaistē, un cenas būtukonkurētspējīgas visā valdē. Diemžēl tas nav tas, ko mēs redzējām normu.

cilvēks, kurš nodarbojas tikai ar pirkumiem tiešsaistē,galvenokārt, izmantojot Amazon un Walmart pieeju no kuģa līdzveikalam, es reti kļūdos par stimulu šaut no pirmās pusespārdevējiem, jo īpaši tāpēc, ka trešo pušu pārdevēju cenas irpārmērīgi augstas. Jums tiešām ir jāizdara daudz izrakumu, lainodrošinātu godīgu cenu.

Ņemsim par piemēru šo 96 mēnešu skaitu, piemēram, par Karībujūras reģiona valstīm. Vienā brīdī Amazon pārdeva tās tieši uz USD47.99 ar brīvu divdienu kuģi. Lai gan šis produkts pašlaik ir pieejamstikai no trešās puses pārdevējiem, iezīmēšana ir diezgan augsta,sākot no 53.50 ASV dolāriem līdz 60 ASV dolāriem par vienu un topašu elementu. Tas ir pat augstāks, ja iegādājaties Walmart.comtrešās puses pārdevēju (tas redzams augstāk). Viena cena šeit ir74.95 ASV dolāri atzīme, kas attiecas arī uz četru dienu piegādi,nevis divas. Tomēr trešās puses cenu pieaugums gandrīz visur irnedaudz lielāks nekā augšdaļā; $198.37 par vienu un to pašuposteņu, kuram ir pat garāks piegādes laiks.

Scenārijs tiek izveidots no jauna un atkal dažādās kategorijās. Viensno vissatriecošiem piemēriem, ko mēs atradām, bija starp autiņupārdevējiem. Lietojiet šo 216 filtru skaits no lieluma 1 Huglassmazie Snugšļi, kurus var iegādāties tieši no Amazon $31.89 ASVdolāru apmērā (vai par 20% lētāk, ja esat Amazon ģimenes loceklis).

Tagad, kad jums pieder degvielas izspiešanas cenu guve Amazones cenu guge Amazones trešās puses pārdevēja grāmatuman 777, pārdod to pašu auku paciņu usd 101,97! Tas navpapildmaksa, ko maksāsit par summu, kas ir zemāka par 5.44 ASVdolāriem par piegādi. Iespējams, šeit ir doma, ka saite saka, kakrājumā ir tikai trīs kreisie, kas rada vienu ļoti acīmredzamujautājumu: kurš maksā par šiem autiem? Cena ir lielāka par 70 ASVdolāriem.

Pāriesim pāri elektronikai. Pašlaik varat iegūt 17,3 collu MSIklēpjdatoru, kas atbilst USD 4,599 ar bezmaksas piegādi, jaiegādājaties tieši Newegg. Bet tas pats priekšmets, kas tiek pirkts arGeekZilla, Newegg trešās puses pārdevēju, Lielbritānijā $6,099.15 1500 ASV dolāru.

Vai tas viss ir aizraujošs?

Saskaņā ar 2016. gada Forbes ziņojumu fenomens ir kaut kaspazīstams mazumtirdzniecības arbitrāža. Tas ir tad, kadpārdevēji iegādājas preces, parasti, ar atlaidi, pēc tam mēģiniet tāspārdot par augstākām cenām, lai iegūtu peļņu.

Tas pats ziņojums piebilst, ka Amazones arbitrāžas politika irneskaidra. Mēs atradām dažus vispārīgos noteikumus par cenām,taču nekas nav pārāk stingrs. Īsi sakot, Amazon pārdevēji tiekaicināti uzskaitīt posteņus par jebkuru cenu, ko viņi uzskata pargodīgu, ja vien tie nepārdod tos lētāk citur. (cenu politika trešopersonu pārdevējiem Walmart un Newegg ir mazāk skaidra.) Tomēr,ja esat nonācis pie , ko domājat par cenu attīstību, jums vienmēr iriespēja atstāt atklātu pārdevēja godprātīgu pārskatu, kas varētuietekmēt to pārdošanas apjomu nākotnē.

Protams, tiešsaistes pircējiem ir grūti pamanīt, vai trešās pusespārdevējs mēģina vilkt vilnu pāri savām acīm. (ir daudz godīgupārdevēju, kas spēlē ar noteikumiem.) Tāpēc jūsu labākais minējumsir par veikalu.

Vietnes, piemēram, camel camel camel, ir ērti izsekojamaspakalpojumā Amazon pārdoto preču cenu vēstures izsekošanai. Esesmu arī liels Wikibuy fanātiķis, kas ņem vērā, ka cenas navsalīdzinātas. Tas attiecas arī uz to, ka mēs ņemam vērā nelielopārdoto daudzumu tekstu. Tas izklausās pietiekami vienkārši, tačune visas vietnes mēģina izcelt trešās puses pārdevējus. Ja vienumupārdod vietnē Walmart.com, piemēram, trešās puses piedāvājumibieži tiek rādīti , it tie tiktu parādīti ar Walmart. Viens veids, toizdarīt, ir izmantot pārdevēja vai mazumtirgotāja filtrupriekšrocības, kad vien iespējams norādīt, ka meklējat tikai tosvienumus, ko pārdod tieši Amazon, Valmart u.c.

Kāpēc trešo pušu pārdevējiem ir pat kāda lieta?

Mazumtirdzniecības speciālistu nav ieteicams redzēt, ka pirkumstieši no mazumtirgotāja ir labāks pircēju pasūtītājs. Ņemot vērāparastos draudus piemēram, zemākas cenas, vieglāku peļņu unbezmaksas piegādi tas liek mums brīnīties, kāpēc veikali vispārpiedāvā trešās puses tirgu. Ko tie nozīmē?

Tāpat iepriekš minētā Ngujena, šķiet, ka tas ir daļēji saistīts ar topiedāvājumu paplašināšanu; puses partnerības atver durvismasveida atlasei, iespējams, padarot šo vietni pievilcīgākutiešsaistes pircējiem. Taču, lai gan tirgotāji, izmantojot plašāku atlasi,mēģina piedāvāt lielāku vērtību, patērētāji ir atstāti novārtā, kad runair par cenu noteikšanu, piegādi un klientu apkalpošanu.

Tāpat ir arī tas, ka tirgotāji maksā Hawk par šiem lielsatiksmesplatformām. Trešo pušu pārdevēji pakalpojumā Amazon un Walmart,piemēram, ar dakšu zaru, kas pārsniedz viņu ieņēmumusamazinājumu tieši pie mazumtirgotāja. Amazon nodeva vēl jovairāk, ja pārdevēji izvēlas to izpildes programmu.

Tas, ko mēs šeit gūstam, ir tas, ka tiešsaistes megavīrnieki iegūstdivas lielas priekšrocības trešo pušu tirgotāju mitināšanai: viņipaplašina atlasi un samazina procesa peļņu. patērētājs Es nevarupalīdzēt, taču jūtos nedaudz apnicis visā struktūrā. Trūkstpārredzamības, kas pārvērsta par nedaudz ciniskāku iepirkumutiešsaistē.

Tagad Es to padaru par prioritāti tikai pirkt tieši no mazumtirgotāja.Tas prasa mazliet papildu darba pie manas daļas katrā platformā,kas ir gan kaitējoša, gan laikietilpīga; Es gribu tikai ticēt, ka šī tīmekļavietne, kas man patīk, neizeļļo mani mani. Bet, kad Es redzu, kamanā ekrānā plešas USD 200 K-tases, nav grūti to darīt. (C’ mon,Walmart!) Diemžēl šķiet, ka trešās puses Marketplace ir šeit.