Kā izvēlēties drēbes priekš treniņiem?

Publicēts

Kaut arī daudzi cilvēki vēlas izskatīties labi, kamēr viņi trenējas, tad tomēr jūsu treniņu drēbēm jābūt mazāk par modi un vairāk par komfortu un piemērotību. Ko tu valkā var ietekmēt panākumu, ko gūsiet. Daži treniņu veidi, kā piemēram, riteņbraukšanai un peldēšanai būs nepieciešami īpaši apģērbu gabali. Par vispārējiem treniņiem, vislabākais ir valkāt kaut ko, kas der labi un tur jūs atdzisušu. Izvēlēties pareizo treniņa apģērbu, ņemot vērā auduma, piegulšanu un komfortu.

Izvēlieties audumu veida

Izvēlēties audumu, kas nodrošina sviedru atgrūšanu. Meklējiet sintētisko šķiedru, kas ļaus jūsu ādai elpot ar sviedru atgrūšanu – dzīs sviedrus prom no ķermeņa. Tas palīdzēs saglabāt jūsu ķermeņa vēsu, kamēr jūs trenējaties. Poliestera, Lycra un spandekss arī strādā labi.

  • Meklējiet apģērbus, kas ir izgatavoti no polipropilēna. Daži no treniņa apģērbu līnijām būs Coolmax vai SUPPLEX šķiedras, kas var palīdzēt jums pārvaldīt savu ķermeņa temperatūru.
  • Var valkāt kokvilnu, ja jums nav paredzēta izteikta svīšana. Kokvilna ir mīksta, ērta šķiedra, kas darbojas labi priekš veigliem treniņiem, piemēram, pastaigām vai stiepšanās. Kad kokvilnas kļūst sasvīduša, tā var justies smaga uz jūsu ķermeņa, uz tā nebūs laba priekš ilgākām intensīvas vai aerobo aktivitātēm.

 

Izvēlies labu zīmolu drēbes ar specifiskuām treniņu tehnoloģijām (ne tikai vispārēju poliestera). Cienījamu zīmolu apģērbu, piemēram, Nike Dri-Fit parasti augstākas kvalitātes nekā vispārēji zīmoli.

Ņemiet apģērbu, kas labi pieguļ jums

Pievērsiet uzmanību apģērba piegulēšanai. Atkarībā no jūsu ķermeņa tēla un personīgā stila, jūs varat izvēlēties treniņu apģērbu, kas ir brīvs, un aptver lielāko daļu jūsu ķermeni. Vai arī, jūs varat izvēlēties valkāt drēbes, kas ļauj jums redzēt jūsu muskuļus un līknes, kad trenējaties.

Pielāgojiet savu apģērbu uz konkrēto darbību. Ja jūs trenējaties svaru zālē vai nodarbojaties ar riteņbraukšanu, tad nav ieteicams valkāt garās bikses, kas var iesprūst starp pedāļiem. Jogas un pilates praktiķiem, izvairīties no apģērba, kas ne pārvietosies ar jums kopā dažādās pozās laikā.

Iekļaujiet atbalstošas apakšveļā jūsu treniņu garderobē. Sievietēm vajadzētu meklēt labu sporta krūšturus, kas piedāvā atbalstu un elastību, un vīrieši vēlēsies meklēt aizsardzības tasi, ja viņi spēlē kontaktu sporta kā daļu no treniņiem.

Valkājot treniņu apģērbu

Sadaliet slāņos savu treniņu apģērbu aukstākos mēnešos. Ja jūs trenējaties ārā, jūs vēlaties pievienot dažus slāņus apģērbu ziemā, un pat rudenī un pavasarī, ja jūs treniņa sākat no rīta vai vēlu vakaros. Valkājot drēbes, ko jūs varat viegli varat novilkt, kad jūsu ķermeņa temperatūra uzsilst treniņa laikā.

Valkāt piemērotus apavus. Skrējēji, tenisa spēlētāji un treneri vēlēsies izvēlēties treniņu kurpes, kas aizsargā jūsu ķermeņi un paaugstina veiktspēju. Pārliecinieties, ka jūs valkājat ērtas sporta kurpes, kas atbalsta jūsu kājas un potītes.